Κυριακή 26.10.2025

Πιτζάμες, ρόμπες και σαγιονάρες οι e-αγορές “μόδας”

Αλλαγή στην γκαρνταρόμπα έφερε η πανδημία. Από στοιχεία της πλατφόρμας αναζήτησης για είδη μόδας Glami προκύπτει πως οι τέσσερις κατηγορίες προϊόντων που είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση στην Ελλάδα διαδικτυακά ήταν οι σαγιονάρες (+1279%), τα ισοθερμικά (+1200%), τα ρούχα ύπνου (+1021%) και οι ρόμπες (+813%).

Στις κερδισμένες κατηγορίες συγκαταλέγονται επίσης: τα αθλητικά ρούχα (+775 %), τα κασκόλ και τα φουλάρια (+750%), τα σορτσάκια (+731%), οι φόρμες (+692 %), τα εσώρουχα (+656%) και τα αξεσουάρ μαλλιών (+480%).

Στον αντίποδα οι κατηγορίες με τη μεγαλύτερη πτώση πωλήσεων ήταν: τα ανδρικά σακάκια και μπλέιζερ (–99%), τα ανδρικά κοστούμια (–88%), οι γόβες (–85%), οι μπότες για το χιόνι (–72%) και οι γαλότσες (–60%).

Με βάση τα στοιχεία της πλατφόρμας που μετράει περισσότερα από 350 συνεργαζόμενα e-shops, πέρυσι ο τζίρος της εγχώριας e- μόδας αυξήθηκε κατά 54,96% σε σύγκριση με το 2019.

Αποτέλεσμα η αξία να αγγίξει τα 952 εκατ ευρώ. Η πανδημία όμως επηρέασε ολόκληρη την αγορά ειδών μόδας (online και φυσικά καταστήματα), η οποία είδε μείωση της τάξης του -20%.

Η προσδοκώμενη αύξηση του online εμπορίου μόδας για το 2021 είναι +15% με κύκλο εργασιών που θα ξεπεράσει το ένα δισεκατομμύριο ευρώ (1,094 δισ.).

Ενώ, έως το 2023, η μελέτη του GLAMI δείχνει ότι το μερίδιο του ηλεκτρονικού εμπορίου στη συνολική αγορά μόδας – σε σύγκριση με το τρέχον 24.5% – θα φτάσει το 27%.

πηγή άρθρου και φωτογραφίας: https://www.capital.gr

Array

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ