Παρασκευή 17.09.2021

Αυτή είναι η έκδοση παραγωγής του κινέζικου Σκαραβαίου

H κινέζικη εταιρεία Great Wall παρουσιάζει την «απομίμηση» του VW Beatle. Ουσιαστικά πρόκειται για μια αντιγραφή -σχεδόν- προσβλητική για τον θρυλικό Σκαραβαίο.

Στην έκθεση Αυτοκινήτου του Τσενγκντού παρουσιάστηκε η έκδοση παραγωγής του κινέζικου ηλεκτρικού VW Beetle, με την έναρξη διάθεσής του να τοποθετείται χρονικά στο πρώτο εξάμηνο του 2022.

Όπως μπορούμε να δούμε και στις σχετικές εικόνες, το μοντέλο είναι πολύ κοντά στο πρωτότυπο ORA Punk Cat – διαβάστε εδώ περισσότερα – που παρουσιάστηκε τον Απρίλιο και έτσι, βασίζεται σε ένα πεντάθυρο αμάξωμα με ρετρό γραμμές. Φυσικά, οι διαμαρτυρίες της VW στην Great Wall μέσα στο καλοκαίρι για αντιγραφή του κλασικού Σκαραβαίου, άλλαξε τα αρχικά σχέδια των Κινέζων και έτσι, το τελικό σχέδιο φέρει ορισμένες αλλαγές συγκριτικά με το πρωτότυπο, όπως είναι τα διαφορετικά φωτιστικά σώματα, ώστε να μην θεωρείται πιστή αντιγραφή του αρχέτυπου Beetle.

Mε αυτό το τρικ οι Κινέζoι φαίνεται πως ξεπέρασαν τους σκόπελους και αναμένεται να λανσάρουν και στην Ευρώπη το ORA Ballet Cat, όπως θα είναι τελικά η ονομασία του αυτοκινήτου.

Όπως μπορούμε να δούμε και στις σχετικές εικόνες, η «περίεργη» εξωτερική αισθητική είναι πλήρως συμβατή και με το εσωτερικό, όπου μέσω πολλών υπερβολών η Great Wall έχει θελήσει να δώσει έναν high-tech χαρακτήρα στο μοντέλο της. Εξαιρώντας τις ροζ επενδύσεις που ξεπερνούν κάθε σχολιασμό, στο ταμπλό βρίσκουμε δύο μεγάλες ψηφιακές εικόνες, ενώ στην κεντρική κονσόλα έχει τοποθετηθεί ένα μεγάλο touch pad τεραστίων διαστάσεων. Όμορφο είναι το τιμόνι με τη ρετρό ημιστεφάνη-κόρνα.

vw beatle

Όσον αφορά στο τεχνικό υπόβαθρο του κινέζικου μοντέλου, το Ora Ballet Cat είναι αμιγώς ηλεκτρικό και θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις μπαταρίας, μια με χωρητικότητα 47,8 kWh και αυτονομία 401 χιλιομέτρων και μια με χωρητικότητα 59,1 kWh και αυτονομία 501 χιλιομέτρων. Προς το παρόν δεν υπάρχουν στοιχεία για την ισχύ ή τις επιδόσεις του.

vw beatle

Για την ιστορία να θυμίσουμε πως το θρυλικό VW Beetle παρήχθη από το 1946 έως το 2003 και η δεύτερη γενιά του από το 1998 έως το 2019, όταν και οι Γερμανοί τερμάτισαν οριστικά την παραγωγή του. Μια απόφαση που μπορεί να αποδειχθεί λάθος, με φόντο τη νέα τάση που θέλει ρετρό ηλεκτρικά μοντέλα και που βλέπουμε συνεχώς να ακολουθείται το τελευταίο διάστημα από πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Όπως και να έχει, σύμφωνα με αναλυτές, η κίνηση της Great Wall αναμένεται να είναι μια τεράστια εμπορική αποτυχία για την ευρωπαϊκή αγορά, εκεί όπου ο αυθεντικός Σκαραβαίος έχει το δικό φανατικό κοινό. Οι Κινέζοι πάντως δεν πτοούνται και αναμένεται να το προσφέρουν και στην ήπειρό μας, μετά πάντα από το ντεμπούτο του στην τοπική αγορά στις αρχές του 2022.

πηγή άρθρου και φωτογραφίας: https://www.carandmotor.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ