Δευτέρα 17.01.2022

Eurostat: Ένας στους δύο στην ΕΕ αρνείται να επιτρέψει χρήση προσωπικών δεδομένων για διαφημιστικούς σκοπούς στο διαδίκτυο

TOP

Σύμφωνα με αποτελέσματα έρευνας για το 2020 την οποία δημοσιεύει η Eurostat, 1 στα 2 άτομα ηλικίας μεταξύ 16-74 ετών αρνήθηκαν να επιτρέψουν τη χρήση των προσωπικών τους δεδομένων για διαφημιστικούς σκοπούς όταν χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για ιδιωτικούς σκοπούς κατά την προηγούμενη περίοδο των 3 μηνών.

Επιπλέον, σύμφωνα με τη Eurostat, το 46% ανέφερε ότι επέτρεπαν μόνο περιορισμένη πρόσβαση στη γεωγραφική τους θέση ή αρνήθηκαν την πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες εντελώς. Λιγότεροι (40%) πολίτες της ΕΕ διαβάζουν δηλώσεις πολιτικής απορρήτου προτού παρέχουν προσωπικά δεδομένα. Ομοίως, το 40% περιορίζει την πρόσβαση στα προφίλ ή το περιεχόμενο του ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης ή στον κοινόχρηστο διαδικτυακό χώρο αποθήκευσης. Εν τω μεταξύ, το 33% έλεγξε ότι ο ιστότοπος όπου παρείχαν τα προσωπικά τους δεδομένα ήταν ασφαλής.

Το μερίδιο των ατόμων που αρνούνται να επιτρέψουν τη χρήση των προσωπικών τους δεδομένων για διαφήμιση ποικίλλει μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ. Τα υψηλότερα μερίδια παρατηρήθηκαν στις Κάτω Χώρες (73%), τη Φινλανδία (70%), τη Δανία και τη Γερμανία (και οι δύο 63%) και την Ισπανία (62%). Στην Κύπρο το ποσοστό αυτό είναι 59%.

Αντίθετα, οι χαμηλότερες μετοχές καταγράφηκαν στη Βουλγαρία (10%), τη Ρουμανία (20%), την Ελλάδα (29%), τη Σλοβακία (30%) και τη Λετονία (32%).

 

πηγή άρθρου και φωτογραφίας: https://www.real.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ