ΕΛΛΑΔΑ - 07/05/2025 - 2:53 μμ
Κατάθεση 3 Τροπολογιών του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, στο Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας

Θέμα: Αποκατάσταση αδικιών στελεχών Ενόπλων Δυνάμεων – Κατάθεση 3 Τροπολογιών του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, στο Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, που από σήμερα, 7 Μαΐου 2025, συζητείται στην Ολομέλεια της Βουλής με τίτλο: Ρύθμιση υγειονομικών θεμάτων των Ενόπλων Δυνάμεων και άλλες διατάξεις.
- Αποκατάσταση σταδιοδρομικής εξέλιξης Αποφοίτων Ανώτερων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών καταταγέντων από το 1994 και εντεύθεν.
- Βαθμολογική Αποκατάσταση Αξιωματικών εξ ΑΣΣΥ Ειδικών καταστάσεων.
Για τα δυο αυτά ζητήματα, ο Βουλευτής Ν. Λέσβου, κ. Παναγιώτης Παρασκευαϊδης, εγκαίρως και πλήρως τεκμηριωμένα, κατέθεσε την υπ’ αριθμ. 3784/4-3-2024, ΕΡΩΤΗΣΗ προς τον Υπουργό Άμυνας, κ. Ν. Δένδια.
- Παύση εισφοράς 3% υπέρ ΝΙΜΙΤΣ από τους μερισματούχους του Μετοχικού Ταμείου Αεροπορίας.
Επισυνάπτονται οι Τροπολογίες.
ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ- ΠΡΟΣΘΗΚΗ
στο Σχέδιο Νόμου «Ρύθμιση υγειονομικών θεμάτων των Ενόπλων Δυνάμεων και λοιπές διατάξεις»
Θέμα: «Βαθμολογική Αποκατάσταση Αξιωματικών Αποφοίτων ΑΣΣΥ Ειδικών Καταστάσεων (Ελαφράς Υπηρεσίας, Υπηρεσίας Γραφείου)»
Αιτιολογική Έκθεση
Με την ψήφιση του ν.3883/10, παραδόξως και αναίτια ΜΟΝΟ στους Αποφοίτους ΑΣΣΥ σταματάει η βαθμολογική εξέλιξή τους στο βαθμό του Υπολοχαγού για τους Ελαφράς Υπηρεσίας (ΕΥ) και Λοχαγού για τους Υπηρεσίας Γραφείου (ΥΓ). Για όλους τους άλλους θεσμούς (ΑΣΕΙ, ΕΜΘ, ΕΠΟΠ) δεν υπήρξε καμία διαφοροποίηση των εν λόγω κατηγοριών (ΕΥ, ΥΓ) ενώ η διαφοροποίηση αυτών, σε σύγκριση από τους υπόλοιπους υγιείς συναδέλφους τους, στον καταλυτικό βαθμό είναι σημαντικά μικρότερη. Συγκεκριμένα, με τη διάταξη της παρ. ε του άρθρου του προαναφερθέντος νόμου, οι καταληκτικοί βαθμοί για τους αποφοίτους ΑΣΕΙ είναι Ταξίαρχου υπηρεσίας γραφείου και Συνταγματάρχη ελαφράς υπηρεσίας. Μάλιστα, με το σχετικό άρθρο δίνονται άλλοι τρεις βαθμοί στους συνάδερφους Εθελοντές Μακράς Θητείας (ΕΜΘ) μη εξαιρώντας τους «Ειδικών Καταστάσεων» και ορθά το πράττει. Εν κατακλείδι, με την υπόψη διάταξη δημιουργούνται ανισότητες υπηρεσιακής εξέλιξης και ιεραρχίας.
Ανισότητες δημιουργούνται ακόμη και εντός του θεσμού των Αξιωματικών, εκ των ΑΣΣΥ, διότι όποιος εντάχθηκε με το ν.2439/96 και πριν την έναρξη ισχύος του ν.3883/2010 στην κατηγορία των «Ειδικών Καταστάσεων» (πχ λόγω ανίατης ή δυσίατης πάθησης), προάγεται στον καταληκτικό βαθμό του Αντισυνταγματάρχη ή Συνταγματάρχη ενώ όποιος εντάχθηκε, μετά το 2010, με τα ίδια προσόντα και ίδια έτη υπηρεσίας, λαμβάνει τον βαθμό του Υπολοχαγού για τους Ελαφράς Υπηρεσίας ή του Λοχαγού για τους Υπηρεσίας Γραφείου.
Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα να δημιουργείται μια αδικία όσον αφορά στην ιεραρχία του στρατεύματος, καθόσον με την εφαρμογή του άρθρου 23 του Ν.3883/2010, δύναται Αξιωματικός εξ ΑΣΣΥ των Ειδικών Καταστάσεων ο οποίος εντάχθηκε στις Ειδικές κατηγορίες πριν την έναρξη του νόμου, να προαχθεί έως τον βαθμό του Αντισυνταγματάρχη ή Συνταγματάρχη και να είναι ανώτερος ενός Αξιωματικού εξ ΑΣΣΥ που εντάχθηκε στις Ειδικές κατηγορίες μετά την έναρξη του νόμου, ο οποίος θα εξελιχθεί μέχρι τον βαθμό του Υπολοχαγού, παρότι δύναται να είναι παλαιότερης κλάσεως και να ήταν στην επετηρίδα αρχαιότερος.
Να σημειωθεί ότι με την υπ’ αριθμ. 1578/2021 Απόφαση του Εφετείου Αθηνών δικαιώθηκαν όσοι προσέφυγαν στα δικαστήρια, ακυρώνοντας το Προεδρικό Διάταγμα που τους έκρινε διατηρητέους στη βάση της ισχύουσας νομοθεσίας του άρθρου 23 του ν.3883/2010.
Επειδή πρέπει εντός του στρατεύματος να υπάρχει ίδια αντιμετώπιση του προσωπικού και να μην υπάρχουν διαφοροποιήσεις, πόσο μάλιστα σε προσωπικό εντός του ίδιου θεσμού (απόφοιτοι ΑΣΣΥ), εκτιμάται ότι πρέπει και οι απόφοιτοι ΑΣΣΥ ειδικών καταστάσεων (ΕΥ, ΥΓ) να αποκατασταθούν βαθμολογικά κατ’ αναλογία των υπολοίπων κατηγοριών στελεχών.
Ως εκ τούτου, προτείνεται να τροποποιηθούν οι διατάξεις των περιπτώσεων (4) και (5) της παρ. ε του άρθρου 23 του ν.3883/10 προς κάλυψη του υπόψη θέματος.
Τροπολογία- Προσθήκη
στο Σχέδιο Νόμου «Ρύθμιση υγειονομικών θεμάτων των Ενόπλων Δυνάμεων και λοιπές διατάξεις»
Άρθρο…………………
Τροποποιούνται οι διατάξεις των περιπτώσεων (4) και (5) της παρ. ε του άρθρου 23 του ν.3883/10 ως εξής :
Καταληκτικοί βαθμοί
ε. Για τους Αξιωματικούς Ειδικών Καταστάσεων όλων των Κλάδων των ΕΔ:
(4) Συνταγματάρχης και αντίστοιχοι για τους Αξιωματικούς που προέρχονται από Υπαξιωματικούς αποφοίτους ΑΣΣΥ και είναι πτυχιούχοι ΑΕΙ:
(α) Υπηρεσίας Γραφείου.
(β) Ελαφράς Υπηρεσίας του ΣΞ.
(γ) Υπηρεσίας Ξηράς του ΠΝ.
(δ) Υπηρεσίας Εδάφους της ΠΑ.
(5) Αντισυνταγματάρχης και αντίστοιχοι για τους Αξιωματικούς που προέρχονται από Υπαξιωματικούς αποφοίτους ΑΣΣΥ:
(α) Υπηρεσίας Γραφείου.
(β) Ελαφράς Υπηρεσίας του ΣΞ.
(γ) Υπηρεσίας Ξηράς του ΠΝ.
(δ) Υπηρεσίας Εδάφους της ΠΑ.
(7) Για τους αξιωματικούς ανωτέρω παραγράφων (4) και (5) που αποκτούν δικαίωμα αναδρομικής βαθμολογικής προαγωγής δεν γεννάται δικαίωμα αναδρομικής καταβολής των αντίστοιχων αποδοχών.
Άρθρο…………………
Τροποποιούνται οι διατάξεις της παραγράφου 5 του άρθρου 91 του ν.3883/10 ως εξής:
- Η περίπτωση ε΄ του άρθρου 23 εφαρμόζεται για τα στελέχη που μεταπίπτουν στις ειδικές καταστάσεις που αναφέρονται σε αυτήν μετά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, εξαιρουμένων των στελεχών που προέρχονται από Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών (ΑΣΣΥ), οι οποίοι συμπλήρωσαν είκοσι πέντε (25) έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας μέχρι τις 31.12.2021».
Αθήνα, 5 Μαΐου 2025.
Ο προτείνοντες Βουλευτές
Μιχάλης Κατρίνης
Μπιάγκης Δημήτριος
Μάντζος Δημήτριος
Γιαννακοπούλου Κωνσταντίνα (Νάντια)
Μιχαηλίδης Σταύρος
Νικητιάδης Γεώργιος
ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ- ΠΡΟΣΘΗΚΗ
στο Σχέδιο Νόμου «Ρύθμιση υγειονομικών θεμάτων των Ενόπλων Δυνάμεων και λοιπές διατάξεις»
Θέμα: «Αποκατάσταση σταδιοδρομικής εξέλιξης Αποφοίτων ΑΣΣΥ ν. 2439/96 καταταγέντων από το 1994 και εντεύθεν»
Αιτιολογική Έκθεση
Με την προτεινόμενη ρύθμιση επιχειρείται η αποκατάσταση της σταδιοδρομικής αδικίας που υφίστανται οι Αξιωματικοί προερχόμενοι από τις ΑΣΣΥ, οι οποίοι κατατάχθηκαν από το έτος 1994 (Τάξη 1996) και μετά. Η δυσμενής βαθμολογική και σταδιοδρομική τους εξέλιξη προέκυψε από την εφαρμογή του Ν.3883/2010, ο οποίος διαφοροποίησε το καθεστώς εξέλιξης, χωρίς να προβλέψει μεταβατικές διατάξεις για όσους ήδη είχαν καταταγεί σύμφωνα με προκηρύξεις που ανέφεραν ρητά καταληκτικό βαθμό Συνταγματάρχη.
Η αποκατάσταση κρίνεται επιβεβλημένη για λόγους ισότητας, δικαιοσύνης και χρηστής διοίκησης. Ειδικότερα:
Καταργήθηκε ο ν.2439/1996 χωρίς να προβλεφθεί ομαλή προσαρμογή.
Με τον ν.3883/2010 έπαψε η ισχύς του ν.2439/1996 για τους καταταγέντες από το έτος 1994 και μετά, πλην όμως για παλαιότερες τάξεις υπήρξαν επανειλημμένες νομοθετικές παρεμβάσεις (ν.4407/2016, ν.4433/2016, ν.4494/2017, ν.4764/2020, ν.5018/2023), οι οποίες διόρθωσαν τις αδικίες υπάγοντας τμηματικά καταταγέντες έως και το 1993 (Τάξη 1995) στο προγενέστερο και ευνοϊκότερο καθεστώς.
Διαχρονική διοικητική πρακτική και νομοθετικές διαβεβαιώσεις.
Στις Εγκυκλίους Προκήρυξης Διαγωνισμού Επιλογής Σπουδαστών μέχρι και την εφαρμογή του ν.3883/2010 αναφερόταν ρητά ότι οι απόφοιτοι των ΑΣΣΥ φθάνουν μέχρι τον βαθμό του Συνταγματάρχη μετά από 35 έτη υπηρεσίας. Επιπλέον, το άρθρο 22 του ν.3865/2010 προέβλεψε μεταβατικό καθεστώς για όσους κατατάχθηκαν μέχρι 31.12.1995, αναγνωρίζοντας προσαύξηση του συντάξιμου χρόνου κατά τρία (3) έτη, στοχεύοντας στη θεμελίωση 40 ετών συντάξιμης υπηρεσίας.
Αντιφατική απαίτηση για κατοχή πτυχίου ΑΕΙ
Είναι αντιφατικό να απαιτείται πτυχίο ΑΕΙ για την κατάληψη του βαθμού του Συνταγματάρχη όταν κατά την κατάταξη στις ΑΣΣΥ, οι υποψήφιοι υποχρεούνται να δηλώσουν ότι δεν είναι εγγεγραμμένοι σε άλλο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα, αποκλειόμενοι από κάθε άλλη ακαδημαϊκή διαδρομή. Η υποχρέωση αυτή απορρέει τόσο από τις στρατιωτικές εγκυκλίους όσο και από τη γενική νομοθεσία για τους φοιτητές (ν.1771/1988).
Η προτεινόμενη ρύθμιση επιδιώκει:
- Την υπαγωγή του συνόλου των αποφοίτων ΑΣΣΥ.
- Τη δυνατότητα συνταξιοδότησης με 35 έτη πραγματικής υπηρεσίας και αξιοποίηση της αναγνώρισης 5 επιπλέον ετών στρατιωτικής υπηρεσίας για συνταξιοδοτικούς σκοπούς, σύμφωνα με το άρθρο 40 του ΠΔ 169/2007, όπως ισχύει.
Με την υιοθέτηση της προτεινόμενης διάταξης θεραπεύεται μια αδικία που πλήττει βασικές αρχές της διοικητικής ισότητας και της εμπιστοσύνης των πολιτών προς την πολιτεία. Παράλληλα, ενισχύεται το φρόνημα των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και διασφαλίζεται η εύρυθμη λειτουργία των στρατιωτικών δομών μέσω της προβλεψιμότητας και της ορθολογικής σταδιοδρομικής εξέλιξης.
Στο πλαίσιο της αναβάθμισης του θεσμικού πλαισίου και της βελτίωσης των υπηρεσιακών συνθηκών των αποφοίτων των Ανωτέρων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών (ΑΣΣΥ), το ορθότερο και δικαιότερο είναι η διεύρυνση του πεδίου εφαρμογής του άρθρου 37 του ν.4494/2017 ώστε να περιληφθούν οι απόφοιτοι ΑΣΣΥ οι οποίοι κατατάχθηκαν πριν την ψήφιση του ν.3883/10.
Αυτές οι τροποποιήσεις είναι απαραίτητες για την αναγνώριση της υπηρεσίας των αποφοίτων ΑΣΣΥ και την αποκατάσταση της δικαιοσύνης στις προαγωγές τους, με παράλληλη προσαρμογή του θεσμικού πλαισίου στις σύγχρονες ανάγκες των Ενόπλων Δυνάμεων.
Ως εκ τούτου, προτείνεται να συμπληρωθεί σχετική διάταξη στο άρθρο 37 του ν.4494/2017.
Επιπλέον, για τους απόφοιτους ΑΣΣΥ που κατατάχθηκαν το 2010 (Τάξη 2012) και μετά, προτείνεται ρύθμιση για την υπηρεσιακή τους ανέλιξη με συμπλήρωση σχετικής διάταξης στην παράγραφο 4 του άρθρου 27 του Ν.3883/2010, ως εξής:
α. Να προάγονται σε Λοχαγό και αντίστοιχους μετά από 27 έτη συνολικής υπηρεσίας (αντί 28),
β. Σε Ταγματάρχη και αντίστοιχους μετά από 32 έτη (αντί 34),
γ. Σε Αντισυνταγματάρχη και αντίστοιχους μετά από 35 έτη (αντί 36),
δ. Σε Συνταγματάρχη και αντίστοιχους μετά από 37 έτη συνολικής υπηρεσίας, υπό την προϋπόθεση ότι διαθέτουν πτυχίο από άλλη Πανεπιστημιακή Σχολή Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Σε διαφορετική περίπτωση θα λαμβάνουν τον καταληκτικό βαθμό του Συνταγματάρχη εν αποστρατεία μετά την συμπλήρωση 39 ετών πραγματικής υπηρεσίας.
Αυτές οι τροποποιήσεις είναι απαραίτητες για την αναγνώριση της υπηρεσίας των Αποφοίτων ΑΣΣΥ και την αποκατάσταση της δικαιοσύνης στις προαγωγές τους, με παράλληλη προσαρμογή του θεσμικού πλαισίου στις σύγχρονες ανάγκες των Ενόπλων Δυνάμεων.
1η Τροπολογία – Προσθήκη
στο Σχέδιο Νόμου «Ρύθμιση υγειονομικών θεμάτων των Ενόπλων Δυνάμεων και λοιπές διατάξεις»
Άρθρο…………………
Το άρθρο 37 του ν.4494/2017 συμπληρώνεται ως εξής :
«Οι διατάξεις των άρθρων 5 έως 10, 11 πλην των παρ. 11 και 12, 12 έως 14 και 16 έως 22 του ν.2439/1996 (Α’ 219) ισχύουν και για τους εν ενεργεία αξιωματικούς που προέρχονται από Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών (ΑΣΣΥ), καθώς και τους αντίστοιχους που προέρχονται από την κατηγορία των μονιμοποιηθέντων εθελοντών του ν.445/1974 (Α’ 160) και των μονιμοποιηθεισών εθελοντριών του ν.705/1977 (Α’ 279), οι οποίοι συμπλήρωσαν είκοσι πέντε (25) έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας μέχρι τις 31.12.2035. Για τους αξιωματικούς του πρώτου εδαφίου, ο χρόνος των περ. β’ και γ’ της παρ. 8 του άρθρου 5 του ν.2439/1996 υπολογίζεται ως χρόνος υπηρεσίας μονίμου αξιωματικού πέρα από τα δεκατρία (13) έτη από την ημερομηνία κατάταξής τους. Για τους αξιωματικούς που δυνάμει του παρόντος άρθρου αποκτούν δικαίωμα αναδρομικής βαθμολογικής προαγωγής, δεν γεννάται δικαίωμα αναδρομικής καταβολής των αντίστοιχων αποδοχών. Για τους αξιωματικούς του πρώτου εδαφίου που προέρχονται από την κατηγορία των μονιμοποιηθέντων εθελοντών του ν. 445/1974 και των μονιμοποιηθεισών εθελοντριών του ν.705/1977 δεν είναι απαραίτητη η συμπλήρωση του προσόντος του χρόνου διοίκησης ή ειδικής υπηρεσίας του άρθρου 6 του ν.2439/1996. Για τους αξιωματικούς του πρώτου εδαφίου που προέρχονται από ΑΣΣΥ δεν είναι απαραίτητη η συμπλήρωση του προσόντος του χρόνου διοίκησης ή ειδικής υπηρεσίας του άρθρου 6 του ν.2439/1996 στον βαθμό του Λοχαγού και αντιστοίχων.
Ειδικά για τους αξιωματικούς του πρώτου εδαφίου των ειδικοτήτων Ραδιοναυτίλων, Τεχνικής Υποστήριξης και Υπηρεσιών Υποστήριξης της Πολεμικής Αεροπορίας ισχύουν επιπλέον τα καθοριζόμενα στην περ. δ’ της παρ. 8 του άρθρου 3 του ν.2439/1996.».
2η Τροπολογία – Προσθήκη
Η παράγραφος 4 του άρθρου 27 του Ν.3883/2010 (Α΄ 167/24-09-2010) αντικαθίσταται ως εξής:
«Άρθρο 27 – Χρόνοι Προαγωγής
- Ειδικά για τους Αξιωματικούς που προέρχονται από Υπαξιωματικούς αποφοίτους ΑΣΣΥ, ο χρόνος παραμονής ανά βαθμό έχει ως εξής:
α. Για την προαγωγή των Ανθυπολοχαγών και αντιστοίχων απαιτείται η συμπλήρωση τεσσάρων (4) ετών στο βαθμό.
β. Για την προαγωγή των Υπολοχαγών και αντιστοίχων απαιτείται η συμπλήρωση τεσσάρων (4) ετών στο βαθμό.
γ. Για την προαγωγή των Λοχαγών και αντιστοίχων απαιτείται η συμπλήρωση πέντε (5) ετών στο βαθμό.
δ. Για την προαγωγή των Ταγματαρχών και αντιστοίχων απαιτείται η συμπλήρωση τριών (3) ετών στο βαθμό.
ε. Για την προαγωγή των Αντισυνταγματαρχών και αντιστοίχων απαιτείται η συμπλήρωση δύο (2) ετών στο βαθμό εφόσον διαθέτουν Πανεπιστημιακό τίτλο (πτυχίο) Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, σε διαφορετική περίπτωση απαιτείται η συμπλήρωση τεσσάρων (4) ετών στο βαθμό.
Αθήνα, 5 Μαΐου 2025.
Ο προτείνοντες Βουλευτές
Μιχάλης Κατρίνης
Μπιάγκης Δημήτριος
Μάντζος Δημήτριος
Γιαννακοπούλου Κωνσταντίνα (Νάντια)
Μιχαηλίδης Σταύρος
Νικητιάδης Γεώργιος
ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ- ΠΡΟΣΘΗΚΗ
στο Σχέδιο Νόμου «Ρύθμιση υγειονομικών θεμάτων των Ενόπλων Δυνάμεων και λοιπές διατάξεις»
Θέμα: «Παύση εισφοράς 3% υπέρ ΝΙΜΤΣ μερισματούχων ΜΤΑ και εκτροπή της στο ΜΤΑ»
Αιτιολογική Έκθεση
Με το ν.3818/1958 (ΦΕΚ Α΄ 36/7.3.1958), οι παρεχόμενες υπηρεσίες του Νοσηλευτικού Ιδρύματος Μετοχικού Ταμείου Στρατού (ΝΙΜΤΣ) (ΝΠΔΔ υπό την εποπτεία του ΥΠΕΘΑ) επεκτάθηκαν και για το προσωπικό (εν ενέργεια – εν αποστρατεία) της Πολεμικής Αεροπορίας (ΠΑ) και τις οικογένειες αυτών. Η κύρια αιτία της επέκτασης αυτής ήταν ότι το τότε νοσοκομείο της ΠΑ (ΓΝΕΒΑ) με έδρα την Κυψέλη δεν μπορούσε να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις της ΠΑ.
Σημειώνεται ότι, με το ν.779/1945 (ΦΕΚ Α΄321/31.12.1945), η παροχή υπηρεσιών υγείας στο ΝΙΜΙΤΣ για τους αποστράτους της ΠΑ ήταν προσωρινή μέχρι απόκτησης από την ΠΑ νέου νοσοκομείου είτε αντίστοιχο του ΝΙΜΙΤΣ υπό το Μετοχικό Ταμείο Αεροπορίας (ΜΤΑ) είτε υπό την ΠΑ.
Το 1976, άρχισε η λειτουργία του σημερινού 251 ΓΝΑ στην παρούσα θέση, που αποτελεί ένα σύγχρονο νοσοκομείο με δυνατότητες να καλύψει όλες τις ανάγκες της ΠΑ και των κατηγοριών που σχετίζονται καθ’ οιονδήποτε τρόπο με την ΠΑ (απόστρατοι – οικογένειες κλπ).
Πάρα όμως αυτή τη σημαντική μεταβολή και παρά του ότι έχουν διακοπεί οι κρατήσεις υπέρ ΝΙΜΤΣ για το υπηρετών στρατιωτικό προσωπικό της ΠΑ με το ν.3943/2011, εξακολουθούν να καταβάλλονται εισφορές υπέρ ΝΙΜΤΣ από τους αποστράτους – μερισματούχους της ΠΑ με αντίστοιχη υποχρεωτική κράτηση από το αποδιδόμενο μέρισμα από το ΜΤΑ.
Επισημαίνεται το γεγονός ότι οι απόστρατοι της ΠΑ κατά συντριπτική πλειοψηφία εξυπηρετούνται από το 251ΓΝΑ, ενώ η επισκεψιμότητά τους στο ΝΙΜΤΣ είναι ελάχιστη, περιοριζόμενη στους κατοικούντες στην περιοχή των Αθηνών και της Αττικής εν γένει.
Κατά συνέπεια δεν υφίσταται πλέον λόγος συνέχισης της εισφοράς 3% του άρθρου 6 του ν.3818/1958 (ΦΕΚ 36 Α΄) των αποστράτων – μερισματούχων του ΜΤΑ, η εν λόγω κράτηση εκτρέπεται από το ΝΙΜΤΣ αποδιδόμενη στο ΜΤΑ για ενίσχυση των εσόδων του χωρίς επιβάρυνση του Κρατικού Προϋπολογισμού.
Τροπολογία- Προσθήκη
στο Σχέδιο Νόμου «Ρύθμιση υγειονομικών θεμάτων των Ενόπλων Δυνάμεων και λοιπές διατάξεις»
Άρθρο………………
«Η προβλεπόμενη από το άρθρο 6 του ν.3818/1958 (ΦΕΚ 36 Α΄) εισφορά των μερισματούχων Μετοχικού Ταμείου Αεροπορίας (ΜΤΑ) υπέρ ΝΙΜΤΣ παύει να αποδίδεται στο ΝΙΜΤΣ και αποδίδεται στο ΜΤΑ για την εκπλήρωση του σκοπού του, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.»
Αθήνα, 5 Μαΐου 2025
Οι προτείνοντες Βουλευτές
Μιχάλης Κατρίνης
Μπιάγκης Δημήτριος
Μάντζος Δημήτριος
Γιαννακοπούλου Κωνσταντίνα (Νάντια)
Μιχαηλίδης Σταύρος
Νικητιάδης Γεώργιος
Array
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Προσλήψεις – εξπρές μέσω κινητού και ευέλικτο ωράριο
19.05.2025 - 1:30 μμ
Ανατροπή στο ρεύμα: Επανέρχονται τα σταθερά τιμολόγια – Για ποιους θα ισχύουν
19.05.2025 - 12:30 μμ