ΕΛΛΑΔΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΑ - 02/02/2021 - 10:00 πμ
Ο Μητσοτάκης θέλει να φτιάξει «θετικό προφίλ» για την Ελλάδα – Οι 4 κινήσεις του – Ο ρόλος του Άλεξ Πατέλη
Ως προσωπική υπόθεση έχει αποφασίσει να πάρει ο Κυριάκος Μητσοτάκης την διεθνή προβολή της Ελλάδας ως μια χώρα ασφαλούς προορισμού για τουρίστες και επενδυτές, με διττό σκοπό: Την προσέλκυση ισχυρού τουριστικού ρεύματος το καλοκαίρι, αλλά και άμεσων ξένων επενδύσεων καθώς θα χτίζεται σιγά σιγά το λεγόμενο τείχος ανοσίας και η χώρα θα επιστρέφει στην κανονικότητα. Ο πρωθυπουργός γνωρίζει πολύ καλά ότι ο ανταγωνισμός και στα δύο πεδία θα είναι πολύ σκληρός, καθώς όλος ο ευρωπαϊκός νότος ποντάρει στο θερινό τουρισμό για να ξεκινήσει η ανάκαμψη, ενώ η διεκδίκηση ξένων κεφαλαίων είναι ακόμα ευρύτερη και πιο έντονη.
Συνέδριο τεσσάρων Γερμανικών εφημερίδων
Αυτή την εβδομάδα, ο Έλληνας πρωθυπουργός θα είναι ο μόνος ξένος ηγέτης που θα συμμετάσχει στο τριήμερο διαδικτυακό συνέδριο που διοργανώνουν από κοινού τέσσερις μεγάλες γερμανικές εφημερίδες (Tagesspiegel, Die Zeit, Handelsblatt, Wirtschafts Woche), με τίτλο «Ευρώπη 2021». Θα μιλήσει για τον τρόπο που διαχειρίζεται την κρίση της πανδημίας η κυβέρνηση, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζει να ανατάξει την οικονομία μετά το πέρας της κρίσης, με αξιοποίηση πόρων από το Ταμείο Ανάκαμψης της Ευρωπαϊκής Ένωσης και με επενδύσεις σε ψηφιακά έργα και στην πράσινη ανάπτυξη. Πέραν του κ. Μητσοτάκη, ομιλητές είναι Γερμανοί υπουργοί, στελέχη επιχειρήσεων και δημοσιογράφοι. Σημαντικό «όπλο» για την ενίσχυση της διεθνούς εικόνας του πρωθυπουργού είναι και η έναρξη υλοποίησης της πρότασης που έχει καταθέσει για ευρωπαϊκό πιστοποιητικό εμβολιασμού: Τα κράτη-μέλη της Ε.Ε., με την υποστήριξη της Κομισιόν, συμφώνησαν στις κατευθυντήριες γραμμές για την έκδοση τυποποιημένων κοινών ευρωπαϊκών πιστοποιητικών για ιατρικούς λόγους.
Συνέντευξη σε μεγάλη εφημερίδα των ΗΠΑ
Παράλληλα, τις προσεχείς ημέρες ο πρωθυπουργός θα παραχωρήσει συνέντευξη σε μεγάλη αμερικανική εφημερίδα, στοχεύοντας εκ νέου στους διεθνείς επενδυτές, διαχειριστές κεφαλαίων και επιχειρηματίες. Η προσπάθεια αυτή δεν έχει αποσπασματικό χαρακτήρα. Ήδη από την περασμένη εβδομάδα, ο κ. Μητσοτάκης έδωσε συνέντευξη στο παγκόσμιας κυκλοφορίας περιοδικό Monocle, στέλνοντας το μήνυμα ότι η Ελλάδα διαπνέεται σήμερα από μία νέα εθνική αυτοπεποίθηση, καλλιεργεί μια νέα εικόνα στο εξωτερικό βασιζόμενη στο ταλέντο και στις αναξιοποίητες δυνατότητές της, ενώ παράλληλα δρομολογεί το μετασχηματισμό της οικονομίας της και ανοικοδομεί τη χαμένη εμπιστοσύνη ανάμεσα στους πολίτες και στο κράτος. «Την προηγούμενη χρονιά ήρθαμε αντιμέτωποι με προκλήσεις σε διάφορα μέτωπα. Δεν αναφέρομαι μόνο στην πανδημία. Αντιμετωπίσαμε σοβαρά ζητήματα με την Τουρκία, αλλά και στο μεταναστευτικό. Ήταν σαν να ήμασταν διαρκώς σε καθεστώς διαχείρισης κρίσεων. Αλλά η ελληνική κοινωνία πραγματικά επέδειξε ενότητα, ειδικά κατά το πρώτο στάδιο της πανδημίας. Η εθνική μας αυτοπεποίθηση τονώθηκε πάρα πολύ», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Μητσοτάκης.
πηγή άρθρου και φωτογραφίας: https://www.parapolitika.gr
Array
























