Σάββατο 14.09.2024

Πόσο αντιδραστικό μπορεί να γίνει το ΚΚΕ

Τι είναι η «αντικειμενική συμπληρωματικότητα γυναίκας – άνδρα στην αναπαραγωγή του είδους»;

Τι είναι το «κοινωνικό δικαίωμα του παιδιού στη σχέση μητρότητας – πατρότητας, ως μια εξελισσόμενη βιοκοινωνική σχέση»;

Γιατί «η σχέση του γονιού με το παιδί αντανακλά τις υφιστάμενες κοινωνικές σχέσεις»;

Πώς πρέπει να αισθάνονται οι εραστές «αφού η ικανοποίηση των φυσικών αναγκών τους μπορεί να συντελεστεί αποκλειστικά με κοινωνικό τρόπο»;

Πώς εξηγείται το άλμα σκέψης ότι ο γάμος ανεξαρτήτως φύλου «ανοίγει τον δρόμο για εμπορία παιδιών προσφύγων, αλλά και από χώρες που λιμοκτονούν, που η ανθρώπινη ζωή, ειδικότερα η βρεφική, παιδική, είναι ευτελισμένη;»

Αυτά είναι μερικά, μόνον, από τα ερωτήματα για τα οποία δεν θα βρείτε καμία λογικοφανή απάντηση στην εκ 4.839 λέξεων απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ, με την οποία επιδιώκει να δικαιολογήσει την πάγια σταλινική «σιχασιά» που επεδείκνυε το σταλινικό κομμουνιστικό καθεστώς για τους ομοφυλόφιλους.

Επ’ αυτής της βάσης κυνηγήθηκαν, εξορίσθηκαν και συχνά εξοντώθηκαν ομοφυλόφιλοι άνθρωποι στα σοβιετικά κράτη. Εξαιρέθηκαν μόνον κάποια «λιγοστά» μέλη των μηχανισμών εξουσίας, με την προϋπόθεση ότι ποτέ δεν θα εκδηλωνόντουσαν και ποτέ δεν θα διεκδικούσαν τα ίδια δικαιώματα που παραχωρούσε ο υπαρκτός σοσιαλισμός στους υπόλοιπους, λιγοστά και ελεγχόμενα έτσι κι αλλιώς.

Οι κομμουνιστές «υπεράνω υποψίας» στην Ελλάδα, πιστεύουν ότι η κοινή γονική μέριμνα «είναι η εμπορευματοποίηση της τεκνοποίησης και της τεκνοθεσίας». Αυτός είναι ο ένας λόγος για τον οποίο, όπως λένε, θα καταψηφίσουν την επέκταση του πολιτικού γάμου.

Στο πίσω μέρος της νομικής «λογικής» των Κουκουέδων είναι ο απολύτως πονηρός και ολοκληρωτικός αφορισμός ότι δηλαδή το παιδί είναι αποτέλεσμα κοινωνικής διεργασίας και ως εκ τούτου το παιδί ανήκει στην κοινωνία. Δευτερευόντως  και στους γονείς του. Αν όμως οι γονείς είναι «διεστραμμένοι», αν δεν ακολουθούν τις επιβεβλημένες (με τη βία προφανώς) συνταγές εξουσίας του καθεστώτος, τότε οι κρατικές υπηρεσίες του καθεστώτος πρέπει να αναλάβουν την ανατροφή του παιδιού.

Μη μπείτε στον κόπο να καταλάβετε τι εννοεί το κόμμα όταν, στην ίδια απόφαση, υποστηρίζει ότι υπάρχει μόνον η «κοινωνική μητρότητα». Η οποία μάλιστα ισχύει μόνον όταν το παιδί «ανήκει» αποκλειστικά σε ανδρόγυνο. Λες και μπορεί να γίνει διαφορετικά, κατά τη βιολογική έννοια. Φθάνουν μάλιστα σε τέτοια απώλεια λογικής στήριξης, ώστε να ισχυρίζονται πως αν αποκλειστεί η «κοινωνική μητρότητα» τότε «αφαιρείται η μητρότητα ως κατάκτηση της μακραίωνης ανάπτυξης του ανθρώπου».

Αρλούμπες.

Ακόμη και στα πιο αποτρόπαια γενετικά πειράματα δεν ισχυρίζονταν, οι μισότρελλοι επιστήμονες, τέτοια πράγματα. Ούτε είχαν καν σκεφτεί τον δεύτερο, βασικό για τα ανώτερα στελέχη του ΚΚΕ, λόγο απόρριψης της κατοχύρωσης του νέου δικαιώματος για όλους, γιατί, όπως σημειώνουν, με την υιοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια «παρακάμπτεται το κοινωνικό δικαίωμα του παιδιού στη σχέση μητρότητας – πατρότητας, ως μια εξελισσόμενη βιοκοινωνική σχέση».

Αν όμως δεν «παρακάμπτεται»; Στα περισσότερα σύγχρονα ζευγάρια, ακόμη και διαζευγμένα, που αγαπούν βαθιά τα παιδιά τους, όπως κατά κανόνα συμβαίνει, είναι πρακτικώς αδύνατον να ξεχωρίσει το παιδί την αγάπη και τη φροντίδα μητρός και πατρός. Πολύ συχνά το ένα μέρος έχει τα «χαρακτηριστικά» του άλλου. Ακόμη συχνότερα είναι αλληλοσυμπληρούμενα. Οι αφορισμοί των «ορθοδόξων» κομμουνιστών της χώρας μας είναι τόσο μακριά από την πραγματικότητα ίσως και γιατί δεν γνωρίζουν πόση αγάπη επενδύουν τα ομόφυλα ζευγάρια στα παιδιά τους.

Η μόνη «λογική» εξήγηση της αντιδραστικής συμπεριφοράς του Κουτσούμπα και των άλλων ομοταγών, είναι ότι όλα αυτά τους θυμίζουν πόσο σαρωτική και συμπεριληπτική εξακολουθεί να είναι η εξέλιξη της φιλελεύθερη αστική δημοκρατία σε συνθήκες συνεχών μεταλασσόμενου καπιταλισμού. «Κανένα ατομικό δικαίωμα δεν μπορεί να αποσπαστεί από τις εκμεταλλευτικές, καπιταλιστικές σχέσεις» υπενθυμίζουν προς τους ακολούθους τους στα διάφορα δίκτυα που έχουν αναλάβει την ωραιοποίηση αναχρονιστικών αντιλήψεων.

Επιπροσθέτως, οι ιεράρχες του Περισσού εκνευρίζονται πολλαπλώς από ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες όπως η πρόσφατη απόφαση του Ευρωκοινοβουλίου (14/12/2023) για το λεγόμενο «Ευρωπαϊκό Πιστοποιητικό Γονικής Σχέσης».

Στην κατακλείδα της αντιδραστικής σκέψης τους KKE παραμένει η σκοταδιστική άρνηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ως ατομικών και απόλητων και όχι ως παραχωρημένων από το κράτος. Όπως ωραία το σημειώνουν στην απόφασή τους εμείς που υποστηρίζουμε όλες τις ελευθερίες για όλους όσους τηρούν τους νόμους, το κάνουμε στο όνομα του «ατομικού δικαιωματισμού» γιατί δήθεν αρνούμαστε «το κοινωνικό περιεχόμενο κάθε ατομικού δικαιώματος».

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

2:00 μμ

«Έκανα λάθος που στήριξα τον Κασσελάκη» δήλωσε το πρωί της Παρασκευής ο Παύλος Πολάκης ο οποίος σημείωσε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι σε μια κρίσιμη καμπή «που επειδή η ιστορία και η φύση απεχθάνεται το κενό πρέπει να καλυφθεί το έλλειμμα στην αξιωματική αντιπολίτευση» «Έκρινα το περασμένο καλοκαίρι ότι έπρεπε να ανασυγκροτήσουμε τον ΣΥΡΙΖΑ μετά την παραίτηση Τσίπρα. Θεωρούσα ότι η κυρία Αχτσιόγλου δεν μπορούσε να οδηγήσει τα πράγματα στην αναβάπτιση του ΣΥΡΙΖΑ και θεώρησα ότι ο Στέφανος Κασσελάκης ως ευφυής, νέο παιδί, όχι πιασμένο, είπε προτάσεις με τις οποίες σε ένα μεγάλο κομμάτι συμφωνούσα και βλέποντας ότι είχε διείσδυση στους νέους, θα μπορούσε να προχωρήσει μια διαδικασία ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ». Στη συνέχεια, όμως, «το έχασε σε πολλά. Καταρχήν δεν διαμόρφωσε ένα πολιτικό επιτελείο. Τα κόμματα της αριστεράς δεν είναι ενός ανδρός αρχή αν και ο αρχηγός είναι απαραίτητος. Με τον Τσίρπα υπήρχαν όργανα και λειτουργούσαν αλλά εκεί πέσαμε σε μια ιστορία με έναν μηχανισμό που σαράκιαζε». «Η υπερπροβολή της προσωπικής του ζωής κάλυψε πολλά πραγματα και σωστά που είπε και που ήταν αποτέλεσμα έργου αρκετών ανθρώπων» συμπλήρωσε ο κ. Πολάκης. Όπως είπε «εγώ διαφώνησα πρώτα με τη στάση για τα F-35 και το ναι που είπε ο Κασσελάκης και είπα ότι πρέπει να υπάρχει συνεννόηση στα όργανα. Μου είχε μιλήσει κάπως άσχημα αλλά δεν είπα τίποτα. Μετά διαφώνησα με τον νόμο για τα ομόφυλα ζευγάρια. Είναι πρωτάκουστο να μην βάζει η κυβέρνηση κομματική πειθαρχία και να βάζει η αντιπολίτευση. Γιατί έπρεπε να διατηρήσουμε τη δεδηλωμένη Μητσοτάκη, επειδή είναι θέμα δικαιωμάτων;» Απαντώντας, δε, στην κριτική που του έγινε και από την Έλενα Ακρίτα, είπε «αν ήμουν ομοφοβικός δεν θα στήριζα τον Κασσελάκη για πρόεδρο, συμπλήρωσε ο βουλευτής Χανίων «αλλά δεν δέχομαι να είναι το κυρίαρχο στην πολιτική σου παρουσία». «Στις ευρωεκλογές το έπαιξε one man show, δεν μοιράσαμε τίποτα στην Πολιτική Γραμματεία και στα άλλα όργανα. Μας έκανε μεγάλη ζημιά η ιστορία με το πόθεν έσχες. Δεν έπρεπε αυτά να είναι στην προμετωπίδα της πολιτικής παρουσίας» συμπλήρωσε ο κ. Πολάκης. Ερωτηθείς για το τι κόμμα θέλει απάντησε ότι «κόμμα υπάρχει, ο ΣΥΡΙΖΑ. Αυτό που πρέπει να κάνει είναι να αναβαθμίσει το πρόγραμά του και να μαζικοποιήσει την παρουσία του. Αυτό δεν το εκπέμψαμε. Στην πρώτη γραμμή της μαρκίζας δεν είναι ο δικαιωματισμός αλλά τα εργατικά λαϊκά δικαιώματα και οι ανάγκες». Όσον αφορά το αν η έκπτωση Κασσελάκη είναι έγκυρη, αφού είπε ότι «τα καταστατικά των κομμάτων δεν τα εξηγούν οι συνταγματολόγοι» σημείωσε ότι «στο κόμμα είσαι με εθελοντική συμμετοχή δεν ρυθμίζεται κρατική διαδικασία που ρυθμίζει το Σύνταγμα». «Όταν έγινε η Κεντρική Επιτροπή, εγώ και άλλοι λόγω της κρίσης, ζητήσαμε από τον πρόεδρο να δώσει λύση προκηρύσσοντας εκλογές και αυτός είπε “όχι κάντε μομφή όπως ορίζει το καταστατικό”. Αυτό σημαίνει ότι η άρση εμπιστοσύνης συνεπάγεται έκπτωση από το αξίωμα. Αυτό έδειξε η δευτερολογία του και η στάση του την επόμενη ημέρα όταν πήρε τα πράγματά του από το γραφείο» πρόσθεσε ο κ. Πολάκης. «Ξεπερνάω τα διχαστικά με τις κουκούλες, κουκούλες φοράνε οι δωσίλογοι. Η διαδικασία ήταν με βάση το καταστατικό, έχουν ξαναγίνει τα πράγματα αυτά στον ΣΥΡΙΖΑ. Η Σβίγγου εκλέχτηκε με μυστική ψηφοφορία στην οποία έγιναν και τηλεφωνικές ψήφοι» πρόσθεσε και στο ερώτημα γιατί αντιδρά έτσι τώρα ο Στέφανος Κασσελάκης απάντησε «προφανώς είδε ότι δεν μπορεί να δημιουργήσει άλλο κόμμα, θεωρώ ότι το έψαξε. Με το να ξαναθέσω το ζήτημα “είμαι ο αρχηγός” είναι σαν να ζητάς δημοσιότητα και να αναπαραχθεί μια κατάσταση που δεν είναι καλή για κανέναν και ειδικά για τον ΣΥΡΙΖΑ» Δεν θα κερδίσω με το κέντρο Ερωτηθείς αν θα είναι πρωθυπουργός το 2027 απάντησε «επειδή η μετριοφροσύνη είναι για τους μέτριους. Εγώ ό,τι έχω καταφέρει στη ζωή το έχω καταφέρει με το μυαλό και τα χέρια μου. Δεν με έχει σπρώξει κανένας. Βοσκός ήταν ο πατέρας μου και από 7 παιδιά τα 5 βγήκαμε μορφωμένα. Αρχηγός ήμουν παντού και στο πανεπιστήμιο και στο κρατικό Νίκαιας και στα Σφακιά. Το έτοιμος το κρίνει ο κόσμος. Εγώ νιώθω ότι πρέπει να βγω μπροστά και με την εμπειρία τις γνώσεις και τον τρόπο που έχω μπορώ να οδηγήσω τα πράγματα μπροστά» Σύμφωνα με την ανάλυσή του «ο κόσμος του ΣΥΡΙΖΑ έχει πάει στη γωνία και περιμένει και αν δει φως θα επιστρέψει μαζικά. Είναι η ψήφος που ο ΣΥΡΖΙΑ έχασε από τον συμβιβασμό του 2015, την ήττα του 2019 και του 2023 και δεν τον εμπνέει. Εγώ δεν θέλω να κερδίσουμε με το κέντρο. θέλω να κερδίσουμε τους αριστερούς προοδευτικούς ανθρώπους. Το ΠΑΣΟΚ του Αντρέα, το ΕΑΜ κινητοποίησαν μεγάλα τμήματα του δημοκρατικού κόσμου, αυτά έβγαλαν 36% για τον ΣΥΡΙΖΑ». Οι πυλώνες των θέσεών του «Ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να εκπέμψει ως κεντρικό πολιτικό μήνυμα ότι με την κάλυψη της κυβέρνησης Μητσοτάκη υπάρχει μια αναδιανομή 15 δισ. ευρώ κάθε χρόνο από τις τσέπες του κοσμάκη και τα βάζει σε τράπεζες, δυιλιστήρια, εταιρείες ενέργειας και χονδρεμπορικές επιχειρήσεις. Για εμάς ο πρώτος στόχος είναι ότι αυτή η αναδιανομή πρέπει να αντιστραφεί» είπε ακόμα ο κ. Πολάκης. Όπως είπε «ο δεύτερος πυλώνας που βάζω ψηλά είναι η δικαιοσύνη-διαφάνεια και ο τρίτος το κράτος. Η χώρα χρεοκοπησε το 2010 επειδή το πολιτικό προσωπικό και η ολιγαρχία ήξερε ότι δεν θα πάθει τίποτα. Δυστυχώς ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της δικαιοσύνης και της ανώτερης δικαιοσύνης είναι ελεγχόμενο από την εξουσία – από εμάς δεν ήταν – και καλύπτει ειλημμένες αποφάσεις». «Δεν είναι δυνατόν να βγάζουμε τόσα σκάνδαλα ως τομέας διαφάνειας και αυτά να αρχειοθετούνται. Ειδικά για το ΚΕΕΛΠΝΟ ας περιμένουμε το σκεπτικό. Όχι απλά την αμφισβητώ αλλά θεωρώ κουκούλωμα την απόφαση. Ναι η δικαιοσύνη αποφάσισε αλλά την απόφαση θα την κριτικάρω και θα προσφύγω για αναίρεση στον Άρειο Πάγο» προσθεσε. Κατά τον κ. Πολάκη «χρειάζεται ανανέωση η δικαιοσύνη και είναι πράγματα που έχουν ξαναγίνει. 1. Πρόγραμμα εθελουσίας άνω των 60 δικαστών 2. να υπάρξει δεύτερη σχολή δικαστών και μάλιστα στην Πάτρα που θα παράξει 300-400 δικαστές τα πρώτα 5-6χρόνια για να ενισχύσουμε το μόλις 3.500 δικαστικό προσωπικό 3. για όλες τις υποθέσεις διασπάθισης δημοσίου χρήματος πρέπει να ενοποιηθεί η προανάκριση με την κύρια ανάκριση 4. Καμία αναβολή μεγαλύτερη του 1-1,5 μήνα για την εκδίκαση». «Για μένα το σημαντικό είναι η αλλαγή στη δομή του κράτους. Εννοώ ένα κράτος που έχει δημιουργηθεί από 3 κύκλους εξαγοράς της κοινωνίας μετά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο. Ένα κράτος που είναι γραφειοκρατικό και είναι σκληρά ελεγχόμενο δεν μπορεί να υιοθετήσει ένα αριστερό πλαίσιο διακυβέρνησης. Θα πρέπει στον κεντρικό μηχανισμό υπουργείων να μείνουν 4 δουλειές: θα παράγει το σχέδιο, θα μοιράζει λεφτά, θα θέτει κανόνες και θα κάνει ετήσιο κατασταλτικό έλεγχο της αποκεντρωμένης διοίκησης, Τα υπόλοιπα να πάνε στην αποκεντρωμένη διοίκηση και στην τοπική αυτοδιοίκηση Α και Β Βαθμού εκεί που φτάνει το χέρι του κόσμου καθώς είναι ο επόμενος βαθμός που εκλέγεται απευθείς από τον λαό» «Κάνω προσκλητήριο με αυτή τη λογική σε νεολαία, αγροτικούς συλλόγους, συνδικάτα, επιμελητήρια κ.α. αυτοοργανωθείτε, φτιάξτε τοπικά σχέδια ανάπτυξης και απασχόλησης. Η μεγάλη αλλαγή έρχεται με το όραμα.