Τρίτη 05.07.2022

TikToker εξηγεί σε 5 βήματα το πώς κατάφερε να δουλεύει 2 ώρες την ημέρα και να βγάζει 8.000 δολάρια τον μήνα

Αρχικά, η Σάνον απολύθηκε από τη δουλειά της ως σερβιτόρα και στη συνέχεια, άρχισε να εργάζεται για τον εαυτό της ως personal trainer, παραδίδοντας διαδικτυακά μαθήματα γυμναστικής, αλλά η λειτουργία της επιχείρησης απαιτούσε 10ωρη εργασία καθημερινά και έβγαζε μόνο 1.000 με 2.000 δολάρια το μήνα.

Τον Ιούλιο του 2021, η Σάνον αποφάσισε να κάνει ένα τολμηρό βήμα όσον αφορά την καριέρα της. Αξιοποιώντας όση εμπειρία είχε αποκομίσει από την έως τότε επιχειρηματική της δραστηριότητα, η κοπέλα άρχισε να χρησιμοποιεί τους λογαριασμούς της στο TikTok και στο Instagram για να προωθεί εργαλεία και διαδικτυακά προγράμματα, με τα οποία μπορεί κανείς να αυξήσει τα έσοδά του.

Μέχρι τον Οκτώβριο, οι ακόλουθοί της στο TikTok είχαν ξεπεράσει τους 40.000 και τα έσοδα της Σάνον είχαν απογειωθεί. Από τότε, κερδίζει περίπου 8.000 δολάρια το μήνα σε παθητικό εισόδημα μέσω προμηθειών από τις αναρτήσεις των προϊόντων που κάνει, συμπεριλαμβανομένων αυτών που είναι αρκετών μηνών και των επαναλαμβανόμενων συνδρομών στα εκπαιδευτικά της προγράμματα.

Το πιο απίστευτο βέβαια, είναι ότι η Σάνον χρειάζεται, πλέον, να δουλεύει μόνο 2 ώρες την ημέρα, κυρίως κάνοντας αναρτήσεις στα social media.

Όταν οι άνθρωποι τη ρωτούν πώς μπορούν να δημιουργήσουν μια επιχείρηση που να παράγει παθητικό εισόδημα, τους λέει ότι υπάρχει πολλή βαριά δουλειά στην αρχή, αλλά μακροπρόθεσμα αποδίδει. Δείτε αναλυτικά τις συμβουλές που δίνει η Σάνον, σε όσους ενδιαφέρονται να ακολουθήσουν τα χνάρια της:

1. Αυτοματοποιήστε την επιχείρησή σας

Για να δημιουργήσετε παθητικό εισόδημα, δημιουργήστε αυτόματα συστήματα στην αρχή της επιχείρησής σας. Αυτό θα σας εξοικονομήσει πολύ χρόνο, επειδή οι πιο βασικές εργασίες σας θα εκτελούνται με αυτόματο πιλότο.

Δημιουργήστε ένα προϊόν που απαιτεί περιορισμένη συντήρηση

«Ξεκίνησα το επιχειρηματικό μου ταξίδι ως personal trainer. Διαπίστωσα όμως ότι η πώληση μιας υπηρεσίας προπόνησης σήμαινε ότι πάντα θα αντάλλασσα τον χρόνο μου με χρήματα. Για να έχετε παθητικό εισόδημα, πρέπει να προσφέρετε ένα προϊόν που δεν απαιτεί τόσο πολλή ενέργεια για τη δημιουργία και την παράδοση του προϊόντος», λέει η Σάνον.

Ρυθμίστε έναν αυτόματο αποστολέα email

Ο «κανόνας των επτά» είναι ένας από τους παλαιότερους κανόνες του μάρκετινγκ. Βασισμένος σε έρευνα του Dr. Jeffrey Lant, λέει ότι πρέπει να επικοινωνήσετε με έναν υποψήφιο πελάτη επτά φορές μέσα σε 18 μήνες πριν αυτός είναι έτοιμος να αγοράσει ένα προϊόν. Αλλά στις μέρες μας, με τόσες πολλές διαδικτυακές διαφημίσεις, μπορεί να χρειαστεί να επικοινωνείτε με τους πιθανούς πελάτες ακόμη πιο συχνά για να κάνετε μια πώληση.

Η Σάνον εξηγεί ότι χρησιμοποιεί το Aweber για να στέλνει αυτόματα καθημερινά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε υποψήφιους πελάτες που δεν έχουν αγοράσει το προϊόν της μέχρι να αγοράσουν ή να διαγραφούν από τη λίστα της. «Το να γίνω συνεργάτης ενός Δικτύου Συνεργατών, ο οποίος προωθεί προϊόντα ή υπηρεσίες ενός διαφημιζόμενου στο διαδίκτυο έλυσε αυτό το πρόβλημά μου -σήμερα πουλάω προϊόντα και υπηρεσίες από brands που δεν χρειάζεται να παραδώσω η ίδια», λέει.

2. Πρωτοτυπία ναι, αλλά να εστιάζετε στα ενδιαφέροντα των άλλων

«Βλέπω πολλούς ανθρώπους να προσπαθούν πάρα πολύ να επανεφεύρουν πλήρως τον τροχό με αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να φέρουν την επιχείρησή τους στο προσκήνιο. Αλλά αφού απέκτησα 109.100 οπαδούς του TikTok, έμαθα ότι το κλειδί για να γίνεις viral και να αυξήσεις το κοινό σου είναι να μελετήσεις τι λειτουργεί για τους άλλους. Σίγουρα, θέλετε να είστε πρωτότυποι, αλλά θα πρέπει να δημοσιεύετε περιεχόμενο που οι άνθρωποι βρίσκουν ήδη ενδιαφέρον».

«Χρησιμοποιήστε αυτή τη διαδικασία για να βάλετε τη δική σας ανατροπή στις αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Μελετήστε τι μιλούν άλλα άτομα στη θέση σας. Για παράδειγμα, εάν πουλάτε προϊόντα ευεξίας, υπάρχει κάποια συγκεκριμένη συζήτηση που συμβαίνει στον χώρο ευεξίας στην οποία θα μπορούσατε να προσθέσετε ή ερωτήσεις που κάνουν πάντα οι άνθρωποι στην ενότητα σχολίων που θα μπορούσατε να απαντήσετε; Χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να καταγράψετε το μήνυμά σας ή ποιες πληροφορίες και συμβουλές θα μοιραστείτε», μας εξηγεί η Σάνον.

«Δώστε προσοχή στις μορφές που χρησιμοποιούνται. Οι επιτυχημένοι ανταγωνιστές σας δημοσιεύουν πολλές προφορικές ιστορίες ή πολλούς χορούς που επικαλύπτονται με συμβουλές ως κείμενο στην οθόνη; Είναι μακριές οι λεζάντες τους ή το περιεχόμενο της ανάρτησης μιλάει από μόνο του; Σημειώστε ποιες μορφές έχουν απήχηση και σκεφτείτε τρόπους με τους οποίους θα μπορούσατε να κάνετε κάτι παρόμοιο».

«Μηδενίστε τα hashtags και τους ήχους που τραβούν την προσοχή. Αποθηκεύστε ήχους και hashtags που βλέπετε στην πλατφόρμα στην οποία εργάζεστε. Προσθέστε αυτά τα στοιχεία στη μορφή που θέλετε για να λάβετε το μήνυμά σας μπροστά σε όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα», προτείνει η 24χρονη.

«Για να παραμένω στην κορυφή των τάσεων, παρακολουθώ τακτικά τη δημιουργό του TikTok @secretsocialari, η οποία μοιράζεται τις στρατηγικές της για να γίνει viral και να δημιουργήσει ένα αφοσιωμένο κοινό».

3. Εστιάστε στην επίλυση ενός προβλήματος

«Ο κύριος στόχος κάθε επιχείρησης είναι να πουλήσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Αλλά στο τέλος της ημέρας, κανείς δεν νοιάζεται για το τι πουλάτε – οι άνθρωποι νοιάζονται για τους δικούς τους στόχους, τα δικά τους όνειρα και τα δικά τους προβλήματα. Θέλετε να προωθήσετε έμμεσα το προϊόν σας στην αγορά με τρόπο που να τονίζει πώς μπορεί να βοηθήσει στην κάλυψη των αναγκών του κοινού σας ή να το βοηθήσει να επιτύχει έναν στόχο».

4. Για να πουλήσετε στο κοινό σας, αλληλεπιδράστε απευθείας μαζί του

Οι μεμονωμένες αναρτήσεις στο Instagram ή στο TikTok είναι εξαιρετικές για να προσφέρουν αξία και να διασκεδάζουν το κοινό σας, αλλά είναι σχεδόν αδύνατο για το κοινό σας να σας γνωρίσει μέσω αυτών των επιμελημένων αναρτήσεων. Η σύνδεση με το κοινό σας είναι σημαντική. Καθώς οι άνθρωποι γνωρίζουν ποιοι είστε, αρχίζουν να εμπιστεύονται αυτά που λέτε και αυτά που πουλάτε, κάτι που θα οδηγήσει σε περισσότερες πωλήσεις.

Συνεργάζομαι απευθείας με το κοινό μου απαντώντας στα σχόλια και τα μηνύματά του ή μεταβαίνοντας ζωντανά στο Instagram και στο TikTok. Αυτό μου δίνει την ευκαιρία να οικοδομήσω μια προσωπική σχέση μαζί τους μέσω μιας γνήσιας συζήτησης πέρα ​​δώθε.

5. Να είστε επιλεκτικοί σχετικά με αυτό που προωθείτε

Εάν σχεδιάζετε να ξεκινήσετε μια επιχείρηση μάρκετινγκ θυγατρικών, αυτά είναι τα κύρια πράγματα που προτείνω να αναζητήσετε:

Υψηλή βαρύτητα: Βαρύτητα σημαίνει τον αριθμό των ατόμων που προωθούν ενεργά το προϊόν. Εάν αυτός ο αριθμός είναι υψηλός, ξέρετε ότι το προϊόν είναι καλό.

Χαμηλό ποσοστό επιστροφής χρημάτων: Εάν ένα προϊόν έχει υψηλό ποσοστό επιστροφής χρημάτων, σημαίνει ότι πολλοί άνθρωποι δεν είναι ικανοποιημένοι με αυτό, επομένως θέλετε να τα αποφύγετε. Η προώθηση προϊόντων με υψηλά ποσοστά επιστροφής χρημάτων μπορεί να μειώσει την εμπιστοσύνη του κοινού σας προς εσάς.

Επαναλαμβανόμενες συνδρομές: Αυτοί είναι οι καλύτεροι τύποι προϊόντων για προώθηση, επειδή θα λαμβάνετε μια πληρωμή προμήθειας κάθε μήνα κάθε φορά που ο συνδρομητής ανανεώνει τη συνδρομή του.

Θετικές κριτικές: Πάντα κάνω κριτικές στο Google για τα προγράμματα συνεργατών που εξετάζω πριν αποφασίσω να τα προωθήσω. Θέλω να βεβαιωθώ ότι είναι ένα προϊόν που αρέσει ευρέως.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ